18 november 2009

Länge sedan sist

Onsdag kväll och har nyss kollat på Sveriges landskamp mot Italien i fotboll. Italien vann med 1-0.
Sedan sist har det hänt en hel del. Jag har flyttat ner till Lund, närmare bestämt till Akuten på Laurentiistiftelsen. Jag trivs utmärkt. Utbildningen rullar på, men som med allt går det upp och ner. Förra veckan kände jag mig oerhört omotiverad och funderade på att hoppa av, men nu känns det meningsfullt igen. Skönt. Det är inte mycket kvar på den här terminen, typ fyra-fem veckor, lite märkligt. Har varit en väldigt go höst so far, med goa filmkvällar med Mulle, Fifa-turneringar hos Calle, där jag lyckades skrälla med att vinna en av dem. :)
Sedan har det blivit lite film på korren, samt Ticket to ride på Akuten. Roligt spel tycker jag, Emil ställer sig dock skeptisk.

Är också med i ett lovsångsteam på Credo vilket är väldigt roligt. Har inte blivit av att jag varit ute med Credo på lördagskvällarna än men det kommer.

Till helgen blir det trip till metropolen Alvesta för att träffa Håkan tillsammans med Degolin, Sperran, Mulle och Tussen.

Nästa vecka blir en mördarvecka med 1 redovisning, Leda 1 gympalektion, 1 skriftligt prov samt 1 muntligt prov. Samt läxor på det.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar