18 maj 2011

Dokumentär Gökboet

Tisdag. Det har varit filminspelning på Gökboet denna dag. Kameran har varit framme i minsta vrå och ingen har gått säker. Det började med att Mange fick en skvätt vatten i ansiktet då han och jag inte orkat upp till bestämt tid för frukost med Micke och Frida. Sedan har det bara rullat på. Annars idag har jag varit i skolan, endast gympalektion idag vilket var rätt gött. Spelat lite Zelda, kom en bit på vägen, roligt. Extra kul kanske, då spelet är på tyska. Mötesledare på Credo. Och nu häng här hemma på Gökboet. Filminspelning, prat, glassätning, 10årsdagsboksskrivande.

Imorgon ska jag och en till opponera på en uppsats, sedan på kvällen åker jag till Göteborg. Jag ska hälsa på Tobias och Karoline, för att sedan morgonen därpå bege mig till Flämslätt och Skara stiftsfullmäktige. Efter det bär det av hemåt till Ulricehamn. På lördag ska Samuel och jag nämligen sjunga på ett bröllop. Vårt första egna gig där vi inte har någon direkt anknytning till brudparet/arbetsgivarna. Roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar