2 maj 2012

En effektiv dag!

DSC_0442

Den här tiden på året blir det mycket av den här varan. Dels på balkongen och här på Stiftelsens gräs. Idag har det varit hett ute som ni säkert märkt, jag har dessutom fått gjort mycket! Vilket känns bra förstås. Det har hunnits med att baka, tvätta, köpa solkräm (dock en som var “optimized for small children” upptäckte jag hemma..), Frukost och eftermiddagsfika på balkongen, sola och lyssna på musik på min vårs “lajns” innergård, läsa lite. Senast nu, löpa med tre Gökboiter en 6,5 km. Mycket tillfredställande.

Om ni undrar varför mina inlägg har uteblivit lite och att jag skriver om sådana triviala saker som städning så beror det på att jag har haft lite fullt upp med en inlämningsuppgift och dels inte haft någon inspiration när tid väl givits, (sitter mycket vid datorn som det är ändå. )

DSC_0444DSC_0445God afton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar