4 november 2012

007, Romana, Kör, tårta

Det har varit en go vecka som passerat. Efter en trevlig helg i Kristianstad så var vi en sväng i Lund, där Emma sjöng i “Larrankören” på Högmässan. Sedan drog vi uppåt till Ulricehamn och var där till torsdag. Jag skrev mycket på mitt PPB men vi hittade så klart på lite roliga saker också : ) Bogserade 240n till en verkstad i Tvärred t.ex. : P och köpte skor. Nu sitter jag på bussen hem från en trevlig helg i Lund. I torsdagskväll var Calle nere och Mulle uppe för att se Mjällby te emot numera Svenska mästarna Elfsborg. Och sedan skrev jag klart PPB i fredags. Vid 16.30 åkte jag ner till Lund.

Vi har hunnit med mycket på få dagar, i fredags tittade vi på den nya Bond-filmen “Skyfall”, jag tyckte den var bra, fast blev lite trött på slutet. I lördags planerades lite HannaOlof-bröllop och på kvällen böjd LG, Lina och Mange Emma och mig på restaruang Romana. Mycket roligt och trevligt! DSC_0826DSC_0827

Idag fick vi ett till förlovningskalas av Sperran och Anna Carin, Mattias och Mange. Det var roligt och trevligt. Efter fin tårta så spelade vi två omgångar av “När då då?” Vilka Mange och Mulle vann båda! Första gången kammade de hem sju frågor i raken! En bragd!DSC_0830DSC_0833DSC_0834

Nu är jag i Jämshög för att börja en ny vecka. Skönt att komma hem till min lya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar