2 december 2012

Första adventhelgen

Jag har varit i Lund i helgen. Efter en sväng på pilgrimscentrum i Lund med klassen så kom jag till Gökboet där Emma förberett mat! Gott. Sen stressade jag iväg mage till innebandyn  i Lerbäcksskolan men det var strömavbrott där så det blev inget. Lika bra det för jag har fått en förkylning på mig. Det tar på krafterna känner jag. Efter lite bröllopsplanering med Mange så var det vid åttatiden dags för överraskningskalas för honom. Eftersom han nu officiellt har flyttat från Larran o Lund. Det blev en trevligt tillställning.

I går gick Emma o jag på stan och handlade diverse, bl.a några julklappar, men även en fin målning till oss själva, som jag nu är i färd med att ta till Jämshög.
På kvällen var vi på Restaurang Romana och firade LG som fyllt 23 år.  Senare blev det även kalas på Gökboet o det var mkt trevligt och roligt.

Idag har Emma o jag  varit i kyrkan, lagat och ätit middag, tittat på Downton Abbey, jag tittat på när de andra bakat, jag sovit och nu är jag strax framme i Jämshög.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar