14 februari 2014

Lovsång, kaffe, Alla hjärtans dag,

Idag är det fredag igen, dvs. ledigt. Solen skiner och det känns lite vårligt här Lund. Termometern står på 5 c, vet inte om det stämmer riktigt eller om solen ligger på och värmer den. Ska strax bege mig ut lite men först skriva lite här, det var visst ett tag sedan sist märkte jag.

Idag har jag haft en väldigt go dag, med löpning 5km, kaffe, bön, bibel, köpt några goa lovsångs-låtar på Itunes. bl.a. en jag hört på den kristna radiostationen Premier som jag ibland lyssnar på när jag kör bild. “Segerrik” heter den, först tyckte jag den var lite töntig nästan men nu diggar jag den Skrattar  Kan rekommendera Johan Åsgärdes låtar på denna skiva https://itunes.apple.com/se/album/over-allt/id722734798

som släptes i höstas. Två av dem sjöng vi på Frizon 2011 (min Jesus och Se Guds lamm) och jag gillade verkligen dem då, men inte hört dem sedan dess så det var ett kärt återseende nu när jag upptäckte dem i förmiddags.

‘Emma är i skolan och pluggar loss förresten, när hon kommer ska vi ha lite alla hjärtans.fika.

Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar