20 oktober 2014

Bilmek, Spel, hus m.m.

Helgen har gått och denna helg var Emma och jag uppe i Ulricehamn med omnejd. Åkte upp i torsdags dock lyckades jag dra på mig en förkylning lagom t helgen. De två första dagarna var jag ganska utslagen. I alla fall, torsdagskväll blev det återträff med Josefsdeamagänget. Åt tacos och kollade på filminspelningen. I fredags mekade Uffe och jag med bilen, bytte ut ett av bromsoken så nu rullar bilen igen.  I lördags var vi på pingstkyrkans 2hand, spelade spelet Utmaningen med mamma och pappa. Fikade hos Hanna och Olof. Mat och spelkväll hos Mange med Hanna och Olof, Jonas och Josefine Brandt o Mange. Mycket trevligt och skoj. Roligt att leka med Mattias med. Igår var vi på härlig gudstjänst i Grönahög och sen på husvisning i Borås. 






1 kommentar:

  1. Hoppas ni är bättre från förkylningen nu! Fina bilder! Roligt ni var hemma.
    Kram mor

    SvaraRadera