25 september 2011

Helgen som gått

Nu ligger jag på sängen och tar igen mig efter korridorsfikat. Det var hög ljudnivå får man säga men så klart trevligt. Idag har jag varit på gudstjänst här i laurentii, suttit i solen och njutit och pratat med vänner. Magnus bjöd mig på trerättersmiddag vilket var väldigt gott och trevligt! Det var han födelsedagspresent till mig sist som jag nu "plockade ut". :-)


Efter efterrätt på balkongen så tog Mange och jag en löprunda på ca 11km, det var fint.
Igår var jag på konsert i Malmö tillsammans med Katarina, Andreas och Caroline. Det var min gamla Glimåkra-lärare som hade realsekonsert för sin skiva. Hon har samlat massa grymma kristna artister på den och de var även med här. Bl.a frank Ådahl och Samuel Ljungbladh. Det var grymt.
På vägen hem fotade vi lite, men egentligen var det Andreas idé men fick några bilder med med min.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar