23 januari 2012

I praktiken och helgen som for..

Förra måndagen började jag min 12 veckors praktik i Borås. Jag fick väldigt gott bemötande (och får fortfarande : ) ) och kände mig väldigt väl omhändertagen. Idag var vi på en skola och fick möta massa trevliga, goa ungdomar. Idag här hemma har jag fixat med bilder, rensat, ordnat, skickat för framkallning och bränt ut på skiva. Skönt att kunna bocka av det på att-göra-listan.

Helgen som gick tillbringade jag i Lund. Det var en mycket go helg, med vänner och gemenskap. En intressant och spännande dokumentär om en Facebook-relation som fick oanade proportioner. Kolla in “Cat fish”. Mange firade sin socionomexamen med en god fest i Laurentiibibliotekets bibliotek. Trevligt!

Kan också meddela alla nyfikna läsare att jag numera titulerar mig som pojkvän åt en härlig, historieintresserad, doftälskande skåning. Det ni :)

…Hennes namn så ni kan Facebooka henne? Nej, nej, alltså.. det går icke, ty hon har inte Facebook. För den som ändå undrar är hennes namn Emma. Vill du veta mer får du fråga eller träffa oss. Ha det gott! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar