2 februari 2012

Jag får valla får en annan gång..skidor menar jag..

Okej dagen kanske inte är riktigt förstörd hehe men ibland kan det kännas så. När något inte riktigt blir som vi har tänkt oss, när något vi verkligen sett framemot inte går i uppfyllelse. Som i detta mitt fall.Som ni som följt bloggen sett så har jag skrivit en del om skidåkningen och jag var ganska så taggad när jag gav mig ut i förmiddags. Därför blev min besvikelse större och när jag dessutom tvingats missa det vackra vädret flera dagar innan med. 

Det är nog viktigt att få utlopp för sin besvikelse och känna sig förstådd men det är även lika viktigt att inte fastna i det, utan gå vidare och få lite perspektiv. Solen skiner fortfarande, det går andra tåg. Visst det blir inte alltid som vi tänkt oss, det blir annorlunda och det kan till och med bli bättre än jag tänkt mig.

Nu ska jag iväg på praktik till kl. 20. Hej.

---

12.10. Okej, jag missade bussen (glömde busskortet hemma..) men det går andra bussar, det blir bara lite annorlunda ; )

Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar