14 februari 2012

Alla hjärtans..

Sitter och fikar med mamma o pappa som kom hem från Rättvik ikväll. De verkar ha haft det mycket bra. Själv har jag haft praktik, varit på Molanders och köpte grejer t skidorna. Sågat ut en bräda som jag ska fästa en taizeplanch på. Kul!
Till helgen ska jag ner till Emma igen, det blir gött. En så länge har det blivit att jag i princip veckopendlat, de e najs. Men min nätadapter t datorn slutade att fungera i förrgår så nu blir det inget Downtown Abbey på tåget, som jag annars tänkt börja kolla på. Men Amazon.de hjälper mig och skickar en ny för 164 kr. Ett bra pris i jämförelse med andra. 

Alla hjärtans dag+månadsdagen firade Emma och jag i söndags, jag fick jättegott kaffe! Min favorit ( det enda jag känner till hehe) i bönform, till min kaffekvarn. En kaffeblandning som tillkom på 1600-talet. Det är rätt coolt tycker jag.

Det var allt för den här gången!
Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar