7 oktober 2012

Helgrapport

När jag skriver detta sitter jag i tv-rummet på Gökboet och ska snart äta middag till Downton Abbey. Det är härligt att vara på Gökboet igen, igår gjorde vi en tur på stan med Esplanadbesök dvs. loppisen där, rundvandring på Juridikum och köpte födelsedagspresenter. När vi kom hem från besöket på stan i den härliga höstkylan så åt vi frukost och hade mycket trevligt, Annika, Mange, Emma och jag. Vi spelade bl.a. ett spel som jag köpte för 5 kr på loppisen. Läckan,hette det. Lite som ett datorspel som vi hade när vi var små som hette Pipe Maniac. Det går ut på att bygga en sammanhängade rörledning. Sedan var vi hos Inna på middag, det var mycket trevligt. Vi halv sex var vi hemma på Stiftelsen igen och åt lite kvällsmat. Sedan spelade vi lite xbox hos LG och efter det var det 25årskalas för Katarina Dotevall och Elisabet Landgren. Trevligt och roligt.

Idag har vi varit i kyrkan, tagit det lugnt, promenerat i det vackra höstvädret osv. Nyligen korridorsfika och snart blir det Solsidan! Imornbitti åker jag tillbaka till Jämshög och studierna.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad trevligt med lite rapportering från helgen! Vad mycket ni hunnit med! Här har också varit en vacker solskens höstdag med sprakande solnedgång!
    Kram mamma

    SvaraRadera