11 oktober 2012

Tillbaka till framtiden..

Ehm, egentligen skulle jag ha skrivit detta inlägg direkt efter att jag kommit hem från Musiklinjens 40årsfirande på Södra vätterbygdens folkhögskola i Jönköping för två veckor sedan men det har inte riktigt funnits ork. Här kommer inlägget istället då jag inte kunde vara utan den så fyndiga titeln.

Anledningen var att verkligen kändes så på nått sätt, när jag kom dit och träffade alla kamrater igen, vistades i den vana miljön, övade kör med Ove som man brukade som man åkte tillbaka i tiden. Bara det att alla hade tre års erfarenhet med sig, mognad etc.

När jag kom hem och kastades in i vardagen igen och framtiden igen hade musikintresset återväckts i mig och det känner jag fortfarande. Musik, vad gött det är att hålla på med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar