5 september 2010

Världens “största” loppmarknad…

Foto0338  Igår hängde jag med några Gökboiter däribland Mangan, till IKEA för att förutom gå på IKEA också gå på Världens största loppmarknad. När man påar något som världens största loppmarknad så har man riktigt höga förväntningar…Vi väntade oss en jättelik marknadsplats men istället så möttes vi av några ynka rader bord med en överdimensionerad folkmassa. En STOR flopp, men för mig gjorde det inget för jag åkte mest dit för IKEAs skull.Foto0339

Med mig hem fick jag fem glassburkar i olika storlek, som jag ska förvara mjöl, havregryn etc. i. Även lite annat smått och gott fick jag med mig hem. En trevlig utflykt var det.

Idag har dagen tillbringats med gudstjänst i St Markus, Kristina och jag hjälpte Hanna med musiken lite, sedan lagade vi mat i Gökboet, åt utomhus, 2 Hennings och 3 Svenssons. Åt efterrätt efter ett tag och sedan har jag bl.a. spelat lite piano,sax och tagit det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar