2 september 2010

Zelda – a link to the past

IMG_5048 Idag hämtade jag mitt nya spel till Super nintendot. Zelda! Jag fyndade på Tradera skulle man kunna säga och köpte detta legendariska spel för endast 5 kr!
För bra för att vara sant kan tyckas? Och ja, det finns en hake..Det är på tyska. Men varför se hindren när man kan se utmaningarna?? Här får jag nu ett alldeles ypperligt sätt att öva upp min tyska på igen. :)  Tja, än så länge fungerar det ganska så bra, trots att man inte förstår allting. Vi får väl se hur det går längre fram!

Ett nytt spel i min samling är också NHL hockey 94, och på det kan man vara fyra stycken som spelar, så varmt välkommen på en match eller två!

1 kommentar:

  1. Underbart! Klassiska gamla spel. Hade varit roligt att lira NHL 94 med dig nån gång. ;)
    Zelda på tyska, coolt, haha. ;)

    SvaraRadera