29 oktober 2010

Fredag

Igårkväll jobbade jag min första kväll på praktiken. Det gick bra, hoppas att man kan bygga goda relationer med ungdomarna! Idag blir det jobb 13.30-23.15 kommer va trött när jag kommer hem! Lade mig runt ett i natt och gick upp kvart i åtta typ.. Skönt att komma upp på morgonen när man inte har någon fritid på kvällen.

Jag hade en inneboende över natten igår till idag med. Mycket trevlig, trots att jag aldrig någonsin träffat killen Blinkar Det var nämligen så att den bekant kontaktade mig om jag kunde ta emot hennes bror över en natt eller två och visst det kunde jag. Väldigt roligt att kunna vara till hjälp och att det dessutom blev en mycket trevlig avslutning på kvällen när jag kom hem, med konversationer och NHL94 gjorde inte saken sämre Ler

Nu bör jag börja med dagens middag så att jag slipper trampa på som om det vore Tour de France, som jag gjorde igår.

Ha en trevlig dag! Och glöm aldrig hur mycket gott det finns att tacka Gud för!
(Bara att man kan gå, cykla och sjunga och se! t.ex.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar