21 december 2010

Fantastiskt vinterväder

IMG_6183 Vinter, visst är det härligt! Trots att jag inte äger ett par längdskidor som passar, så att jag skulle kunna utnyttja och njuta av dagens fantastiska väder. Igår åkte i all fall Håkan och jag snowracer, utrustade med varsin, antog vi Karslätts lilla fejk-backe, samt rutschbanan. Efter en timme tröttnade vi och drog hem till var och ens för att äta middag. Jag befinner mig alltså i Ulricehamn nu, för er som missat detta. Jullovet är ett faktum och julen är ofattbart nära. Hoppas man hinner ta in det innan den har passerat. 

IMG_6186 IMG_6200

IMG_6201

Annars har jag inte gjort så mycket dessa dagar jag varit hemma, bakat lite, spelat FIFA 10 på Sammes Xbox360, spelat piano och skrivit en sång t.ex.

IMG_6204 
Vid garaget arbetar snickarna på och det börjar se fint ut, just nu håller de på med isoleringen. IMG_6208 IMG_6210

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar