23 oktober 2011

En go helg med sol

DSC_0214Helgen är över, det har varit en riktigt god helg. På fredagkvällen var vi 13 stycken från Gökboet som såg musikalen Les Miserablés på Malmö Opera. Det var riktigt bra. När vi kom hem hade Ville kommit. Vi snackade, sen satt vi i köket och hängde.

DSC_0223

I lördags var vi ute och gick i stadsparken och i stan. Jag fyndade två fina handgjorda temuggar för 4 kr/st. Kickade in domkyrkan lite, där vi träffade på Inna. Kul. Sen bakade Ville och jag tre äppelpajer, och sedan bakade vi pizza och åt med LG, Lina, Emma, Katarina och Annika. Gött häng och så.

DSC_0217

DSC_0232

Idag har vi varit i kyrkan, kyrkkaffe, promenad i solen, söndagmiddag med Ville, Emma, Karin S och Mange. Och tagit det lungt. Sedan åkte Ville hem till Götet igen och jag drog på körövning i Malmö. Hemma igen var det Starke man på tv. Nu ska jag sova, och imorgon ska jag vrålplugga och på tisdag är det tenta…känns otroligt dåligt, hoppas det känns bättre efter morgondagen. God natt.

1 kommentar:

  1. God Kväll! Vad roligt att läsa allt ni hittat på!
    Kul att ni bakade ihop, ni har ju vanan inne sedan skolköket! Fast detta var troligtvis lite seriösare! Kram Mor

    SvaraRadera