20 augusti 2012

Klara, färdiga gå!

Det var ett tag sedan jag lade upp något här nu så det var på tiden kände jag. Idag började på församlingspedagogutbildningen. Det känns ganska bra, vi har idag i och för sig inte börjat med själva utbildningen mest lära känna och information. Jag har fått ordning på min lägenhet med, jag trivs otroligt bra i den. Den är fin. Är på jakt efter soffa bara. Dock saknar man ju Gökboet! Men som tur är har man ju kontakter kvar där ; )

Här är lite bilder från min lägenhet:

DSC_0809

DSC_0806DSC_0807DSC_0808DSC_0805

1 kommentar:

  1. Väldigt roligt att titta pa denna bild-resumé fran sommaren som gatt! Tycker vi tva som sitter i värmen i Freising (strax utanför München) och försöker skriva pa ett tyskt tangentbord :-) IVSS-presidenten med fru

    SvaraRadera