29 augusti 2012

Tack för den här tiden Ivar, Välkommen Hans!

Efter nästan sex år av trogen tjänst, en del skröppligheter, in och ut på "sjukhus" och en hel del minnen avtackar jag nu min dator Ivar, som går i pension och drar sig tillbaka till en lugn o stilla tid i en garderob. Han var ett resultat av en hård men lärorik tid i Norge och man skulle nu kunna säga att en ny tid tar vid och en gammal slutar. 5-6 år vilket betyder halvlek i 20åren. Den första halvan var främst en tid att lära känna sig själv, utbilda sig etc. Den nya tiden kännertecknas av att min utbildning går mot sitt slut o att jobb hägrar men även att jag flyttat t egen lägenhet för första gången. Därför ska det bli skoj och gött och trevligt att välkomna min nya dator Hans!  Som ett tecken för den nya tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar