14 augusti 2012

SOMMAR!

DSC_0756

I söndags efter gudstjänsten åkte Hanna, Gabriella, Emma och jag till Södra näs och grillade i det fina vädret. Det var härligt, tyvärr gick solen i moln efter en stund så badet uteblev. Men efter OS-finalen i handboll (som Sverige spelade!) så badade Emma och jag vid Barnens badplats, jättehärligt!

DSC_0769DSC_0768

Tacosmåltid igår med Mange, Håkan och Emma. Väldigt trevligt : ) Håkan hjälpte mig ner med mina loppisfynd som jag köpt på Nabben i lördags. På vägen, närmare bestämt i Älmhult plockade vi sedan upp Mange.

DSC_0774DSC_0775DSC_0770

DSC_0771

På kvällen letade vi upp en sjö (Halen) som vi badade i, otroligt härligt! Idag åkte vi tillbaka till samma plats och grillade till lunch och badade igen. Mycket gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar