30 juli 2010

Weak Week

Denna veckan har varit motsatsen till föregående vecka. Eller tja, det var kanske att ta i, men den har varit rätt trist ganska mycket. Att man dessutom är förkyld gör ju inte saken roligare. Att alla ens kompisar jobbar eller bor på annan ort gör inte heller saken roligare. Det har varit jag, TVn, datorn, Sagan om ringen och Gud för det mesta..Har hunnit vinna Allsvenskan och Svenska cupen med Umeå FC för andra gången, vunnit mot Villareal i Champions League samt spelat lika mot Manchester United..(FM2010) Allt har jag tröttnat på förutom Gud. U-oas gjorde mig gott, och jag känner mig väldigt stärkt i tron, dock lite ensam kanske. Har varit ensam hemma på dagarna i några dagar. Samuel har jobbat, mamma och pappa har varit i Skåne. Veckans höjdpunkter är dock blåbärsplockningen med tillhörande promenad i skogen, SåpabandyKU, övningen i onsdagskväll inför dagens musikandakt samt en go fika jag hade igår eftermiddag.

Imorgon ska jag till Jönköping och träffa Petter från SVF-tiden. Det ska bli riktigt kul, har inte träffats sedan vi slutade! På söndag blir det traditionsenligt besök på Torpaspelen eller Torpa slottsteater som de numera kallar sig. Pjäsen i år är Romeo och Julia.

Gå och sova ska jag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar