26 januari 2011

Handbolls-VM och sånt där…

Foto0434I helgen var Mange och jag, och ett gäng till och kollade på Kroatien – Argentina i Handbolls-VM här i Lund. Trevligt, dock en något trist match, då Kroatien fullkomligt utklassade Argentina. 19-6 stod det i halvlek! Roligt dock att man sett Kroatien live, sen när Sverige spelade mot dem nu i söndags. Den matchen var härlig att se, och vilken stämning det var! Fantastiskt, hela Gökboets tv-rum var fyllt med folk som klappade i händerna, skrek, sjöng och levde sig med i matchen.

Idag har så ännu en match avverkats, den mot Danmark. Synd med en förlust, men ändå ganska väntat. Det blev också tillfälle för mig att bjuda på min hm, fjärde eller femte kladdkaka för det här VM-et. Mycket trevligt och roligt.

Kan nämnas också att jag (igår numera då klockan passerat tolv) firade min tjugofjärde dopdag, gott att man har fått tillhöra Guds familj så länge. Nästa år får det bli 25årskalas: )

God natt.

1 kommentar:

  1. God kväll!
    Så du är expert på kladdkaka nu då!
    Kram mor

    SvaraRadera