14 maj 2010

Snagg, FM10 och Saxofonspel..

  Kristi himmelsfärdsdag har gått mot sitt slut och snart väntar sängen. Imorgon åker jag hem till Ulricehamn, blir roligt. Var ett tag sedan nu. Dock segt att behöva gå upp om ca. 5,5 h eller nåt sånt. Idag har jag varti i kyrkan, spelat Football Manager 10 (På mycket god väg att gå upp i Allsvenskan med Umeå FC), tittat på Bert, spelat Alias med lite folk här på Akuten. I förrgår snaggade Sperran mig, så så här ser jag ut nu:IMG_4272

Före:

IMG_4250

Har också spelat Saxofon kom jag på nu. Fast inte så länge men iaf lite. Hade varit skönt att ta lektioner känner jag nu. På tal om det grämer jag mig fortfarande lite att jag inte gick ett andra år på SVF…när jag ändå hade chansen. men det är gött här nere med..men har svårt att ge musiken det fokuset jag vill.. aja. Ska ta med saxen hem i helgen tänkte jag. Kan jag spela utan att tänka på grannarna. :)

tja, annars är det bara 4 veckor kvar på den här terminen och det fösta läsåret. Det går fort. I tisdags var det intervjuer på skolan med sökande till linjen. Var därför i skolan ända till sju. Det gick väl bra, var inte överdrivet mycket att göra.

Nu ska jag hämta den sista akuta tvätten som jag tvingades att tvätta :)

God natt.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du ser mer vuxen ut i denna frisyr tycks det mig!

    SvaraRadera