14 augusti 2010

..i lärdomsstaden Lund…

IMG_4939

Sommarbibelskolan är slut och jag sitter återigen i lärdomsstaden Lund för att på måndag fortsätta med mina studier. Hanna och jag anlände till Lund vid sju-tiden igår. Efter att jag handlat lite åt jag kvällsmat och tog det lugnt på mitt rum. Men innan vi åkte ner så åt vi på…

IMG_4941 IMG_4943 IMG_4945 IMG_4963

…Kinarestaurant. Vi var fjorton personer från kursen som åt tillsammans på ett långbord som möblerades fram. Mycket trevligt.

IMG_4964 IMG_4965 IMG_4966 IMG_4972 IMG_4974 IMG_4977

 IMG_4983

Idag har jag varit på stan och shoppat loss på fotoalbum, pennor och dyl. på korthuset, som lägger ned, varav 60% nedsatt pris. Sedan har jag läst lite Sagan om ringen, spelat lite piano, ätit, fikat och surfat. Har varit en soft dag som börjar gå mot sitt slut. Det senaste jag gjort är att sätta in två år gamla bilder i mitt ny album. Som förövrigt bara kostade mig 80 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar