18 augusti 2010

Inlägg 100

Har just varit hos Calle och spelat lite Pro Evolution Soccer 2010, roligt! Vi vann två matcher var, så det var rättvist och bra :) 
Klockan tre idag så var jag på eftermiddagskaffe hos Hanna, det var trevligt.

Detta är mitt etthundrade inlägg i denna bloggen och bör väl uppmärksammas på något sätt, tja nu har jag gjort det.

Imorgon är “ledig” och ska ägna dagen åt att fixa praktikplats för hösten. Jag ska vara ute i sex veckor med start v.43 och det ska ha en social prägel. Personligen är jag inne lite på hemlösa/härbärge eller liknande men vi får se var vi hamnar till slut. Något förslag på något sådant i Lund eller Malmö? Tja varför inte skriva en kommentar här då? :)

1 kommentar:

  1. Hej! Har du kollat med Betania kyrkan i Malmö?
    Eller stadsmissionen i Malmö?
    Kram mor

    SvaraRadera