6 augusti 2010

Sommaren… Vart tog du vägen…..????

Varför går alltid sommaren så fort?! Nu är det bara en vecka kvar tills jag åter måste gå tillbaka till plugget.. Man tycker man har så mycket tid och så har man inte hunnit eller lyckats göra hälften av ens planer..nåja, nu låter det som jag hade hur mycket planer som helst och det hade jag väl inte, men några i alla fall. Nästa vecka tillbringas i Götet på Församlingsfakultetens sommarbibelskola, lektioner! Alltså är mitt sommarlov praktiskt taget slut på söndag..Fast det förstås, det är ju intressanta lektioner, och goda vänner och antagligen blir det härligt häng på eftermiddag/kvällarna. Så sommar blir det ju ändå.. Dock återstår ett litet problem, jag vet inte hur jag ska göra med packningen samt att jag inte har packat ett dyft än..Usch orkar inte tänka på allt jag ska kånka runt på tåg och buss…

Dagen idag avrundades med en härlig lovsångsfest i kyrkan, det var kanske ingen som sjöng med och det lät säkerligen inte perfekt men det gjorde inget, det var fantastiskt roligt att spela och sjunga och det var härligt att få lovsjunga Herren med så bra sånger!!

Snart måste jag åka och hämta upp mamma o pappa vid stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar