3 november 2010

1000 spänn fattigare...

IMG_5831

Precis kommit hem och har en melankolisk känsla på grund av cykelturen hem som slutade i att jag åkte på en cykelbot på 1000 kr!!

IMG_5832

Får skylla sig själv när man bor i Lund, cyklar på kvällen och inte har lyse! Men jag kunde väl ändå valt min vanliga väg hem, just denna kvällen? eller? Komiskt att jag minuter innan kollade på ett par skor som kostade en 1000 kr som jag tyckte var för dyra…Och att jag minuter tänkte att tänk om det är några poliser där framme nu.. aja så kan det vara…

Idag spelade jag Kung och slav med några barn på fritidsklubben, eller King som stabor kallar det. Det var skoj att spela detta igen. Ler

1 kommentar:

  1. Nej fy, så jobbigt! Stackars dig! Är det verkligen så dyrt...? Mamma blev iaf motiverad att fixa lyset på sin cykel nu.
    Välkommen hem till helgen!

    SvaraRadera