5 november 2010

Kort redogörelse av en händelselös dag..

Torsdagen har varit rätt trist, praktik till 17. Inte hemma förrän 17.50 eftersom jag fortfarande kör utan lyse och har blivit extremt försiktig sedan gårdagens incident. Gick igenom de centrala delarna istället för att cykla idag, samt kollade i två butiker efter billiga lampor utan resultat. Hade planerat att åka till Nova Lund, och Jula, där de säljer för 29 kr! Men orkade inte.. Hade ingen ork eller lust att göra någonting när jag kom hem så jag åt och sen sov jag till 19.20. Sedan satte jag mig vid datorn och spelade FM10 och surfade lite. Kollade mejlen. Översteg min begränsade datortid ganska enormt. Tvättade litegrann. Gjorde inget roligt, meningsfullt eller utvecklande över huvud taget idag. Träffade knappt en person efter praktikens slut. Satte på en film. Dum och dummare..

Imorgon bär det av hemåt för första gången den här hösten! Det var ett bra tag sen jag var hemma och det ska bli roligt att komma hem! Synd att det blir så kort bara, längtar till jullovet!  Hoppas det blir kallt då, då ska det blir mycket hockey på hillrinken av, det ska bli skoj!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar