9 november 2010

helg och ny vecka

II helgen var jag hemma i Ulricehamn, det var väldigt roligt och trevligt. Han träffa massa människor, mamma, pappa, Samuel, Håkan, Johannes, Jonatan och Gabriella, Jonathan och Simon Klasson m.fl. Samt att jag igår träffade vår fullmäktigegrupp inför nästa möte. Gott att mötas tillsammans och prata om framtida motioner, vad vi vill och hur vi ska kunna förmedla detta på ett bra sätt.

Idag har jag äntligen köpt lyse till cykeln. skönt, slipper man vara paranoid varje gång man cyklar på kvällen..

Läggdags för längesedan, som tur är börjar jag inte förrän halv tolv imorn. dock bör jag gå upp i tid så att jag hinner öva lite sax innan jag går. Göran Skytte i AF-borgen imorgon kl. 19. så hinner inte öva något efter praktiken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar