1 april 2011

Buss för dig

Kan tipsa alla skåningar om att man kan åka till Göteborg med Bus4you för endast 50 kr. Kampanjen slutar dock den 14:e april tror jag.  Prövade Bus4you för första gången och i början av resan var jag inte överexalterad direkt. Antar att förväntningarna var rätt höga då man hört mycket om dessa bussar med fåtöljer som säten. Riktigt sådan fåtöljer som jag tänk mig var det kanske inte. Men de var i skin och väldigt bekvämt. Det finns gott om utrymme för ben och dator, och el och internet fanns förstås också. Skillnaden på säten fick jag känna direkt då jag en tjugo minuter efter ankomst i Göteborg satte mig på Swebus. Intressant.

Idag har jag då åkt buss, kommit t Ulricehamn, varit här och umgåtts med mor och far samt skrivit lite på min uppsats. Dagens fråga, vad innebär gruppen för individen?

Nu är jag trött och hungrig. Så hejdå.

 

p.s. detta är inte ett aprilskämt, det kostar verkligen 50 kr från Skåne till Göteborg  ; ) d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar