7 april 2011

Uppdatering

Det är snart helg igen, blir roligt, då kommer en hel skara med vänner ner till Lund på besök. Men före det vill jag hinna en bra bit på min uppsats. Jag har nu snart endast en vecka kvar på mig. Igår skrev jag klart diskussionsdelen, den blev antagligen i längsta laget då jag säkert kommer få kritik för dess längd. Hmpf. Idag ska titta över det jag skrivit och se om det håller och om det är nåt jag kan ändra.   Ute smattrar regnet mot rutan och nu ska jag ta mig lite frukost, sedan ska jag sätta mig i sällskapsrummet, ty där kan jag koncentrera mig bättre än här på rummet.

Sen går ju tankar kring vad jag ska göra i höst hela tiden, just nu är jag inne på att stanna i Lund i alla fall en termin till. Har sökt några olika kurser, däribland Retorik. Känns ganska jobbigt, men utmanande och säkert utvecklande.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar