12 juli 2011

Hönökonferens

IMG_6979I helgen var jag på Hönökonferensen, mycket trevlig och go helg får jag säga. Mycket på grund av det fina vädret som behagade visa sig, riktigt somrigt och härligt! IMG_6973Vi kom dit till fredagens kvällsmöte vid kl. 20 efter detta, som vi stått upp på (Håkan och jag) så begav vi oss till Nimbus, för att fika lite. Där fick man sig ett kärt återseende med flertalet SVFare. Det var roligt. IMG_6974IMG_6980Lördagen började med att Håkan och jag tog oss ned till hamnen, införskaffade lite frukost på Hemköp och förtärde denna på kajen. IMG_6990Mysigt, njutningsbart och mättande! Blev så mätt att jag trodde jag skulle spy : )IMG_6978

Resten av dagen tillbringades med att ligga på plajan och sola, bada och grilla, IMG_7002Håkan och jag tillsammans med Jonatan och Gabriella och Marie. IMG_6994På kvällen var det möte med Tomas Sjödin, bra och sedan Nimbus igen. I säng inte förrän runt halv fyra, nästan samma gällde dagen innan.IMG_7004

Söndagen blev det gudstjänst och sedan en burgare på det, för att sedan ligga vid havet och bada och sola lite. Dock blåste det lite kalt och solen kom och gick lite. Vid tretiden begav vi oss till hamnen på lite fika hos två vänner på en lite båt. En mycket trevlig stund, med bl.a. lite Yatzy. Vid sextiden åkte vi hem och väl hemma runt åtta så satte Samme och jag igång med att bygga en dator av gamla delar. Roligt. Sedan stupade jag i säng.

IMG_6971

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar