22 juli 2011

Tillbaka till framtiden..

Lite Teologi i Lund i höst kanske. Ja, det är väl så det ser ut för närvarande. Plus en kurs i webbdesign om jag får till det. Som dock är i Helsingborg… Hm. och till våren behöver jag tre månaders handledd och betalt praktik i någon församling. Det är min plan. Sen får vi se hur den slutar. Vilken dyster dag det är idag förresten, mulet, klibbigt och en väska som ligger och vill bli packad..usch. Ikväll efter Sam, Jonathan och min spelning i kyrkan så drar vi till Varberg. Hanna ska flytta alla sina prylar från Lund. Det blir roligt att komma ner till Lund en sväng så här i sommarn.

1 kommentar:

  1. I HBG? Jag ska läsa första halvan av hösten i HBG - häng med vet ja! Jag ligger efter lite i läsningen av din blogg. Som tur är har du inte skrivit så mycket det senaste.

    SvaraRadera