25 januari 2010

...i praktiken...

Då var man på plats i metropolen i Nordöstra Skåne, Broby. Efter intag av god middag vände jag åter till mitt rum. Dagen har varit väldigt lugn och skön. Kanske att man skulle ta en promenad sedan?.. I alla fall, jag anlände till Broby strax efter tio, där jag möttes av min handledare i kommuniteten David. Han visade mig runt i huset, och sedan kom projektansavarig för Huddle in Broby samt Linda, som jag ska praktisera med. De berättade lite om verksamheten samt schemat och planeringen. Det blir mestadels kamratstödjare i Osby på dagarna och konfirmandarbete på en del eftermiddagar. Ungdomsgrupp någon kväll i veckan med. Sedan ska jag vara med på konfaläger till helgen med, rakt in i hetluften. Men det blir nog bra tror jag. Än så länge har jag ju inte kommit in i arbetet än så det känns väl som att det inte har börjat ordentligt än. Ser framemot morgondagen på så sätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar