17 januari 2010

Söndagkväll....

Ja då var åter en helg så gott som till ända..Hur ska jag sammanfatta den...Det har varit en avslappnad helg. I fredags blev det innebandy vid 18. Hemma igen vid halv nio blev det lite häng i köket. Igår tog jag det lugnt, sov länge. För att sedan bege mig till Glorias för att se Manchester United krossa Burnley med 3-0, tillsammans med Mattias och Sigurd. Det var trevligt. Därefter vart det Pro Evolution Soccer 10 hos Calle med samma personer. En turnering som var tuff utkämpades och den segrande ur striden var till sist Sigurd som på sitt norska manér manövrerade ut Calle med klass. 2-0, eller var det 2-1....? Han vann i all fall..

Idag har jag varit på gudstjänst här på Larran, spelat ett 2:a världskrigs-brädspel i nästan 4 h! sett på film och spelat piano..snart är det korridorsmöte som jag är måttligt taggad på att gå på. Men det bjuds kanske på nått gott.

Nu är det bara en vecka kvar till praktiken, skönt. Har varit måttligt taggad på skolan denna veckan och vet inte om jag kommer vara det nästa heller, så det känns skönt att få göra nåt annat även om jag började nyss! :P

Det finns inte så mycket mer att säga, så klart slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar