1 februari 2010

ledig dag…

Vaknade halv tio av mig själv, låg o drog mig lite, kände mig halvdöd. Undrade vad klockan kunde vara, men min mobil var död så var tvvungen att resa mig upp ur sängen och plocka fram laddaren, jobbigt… Sen surfade jag lite i sängen och gick upp halv elva och åt lite frukost. Sedan bestämde jag mig för att gå en promenad för att bli lite piggare. Gick runt i Broby, inte så stort ställe alltså..:) Hittade en kyrkogård med ett begravningskapell som jag gick in i och satte mig ett tag. Lite morgonbön där inne. Sedan traskade jag vidare. Var ute en timme eller nåt sådant. Sedan har jag mest tagit det lugnt, spelat lite piano, suttit vid datorn. Lagade kvällsmiddag för gänget här samt Daniel Larsson som kommer vicka för Lotta sedan. Blev lite spännande när proppen gick och jag fick göra mat i mörker, som tur var funkade fortfarande spisen av någon anledning. Det blev kyckling med potatisklyftor och sallad. Sedan glass och chokladsås till efterrätt. Det blev mycket trevligt och gott. Efter underhållande konversationer om amerikaner, USA och annat som jag mest var åhörare till men ändå kul, så blev det lite FIFA 10 på Xbox360 mot Kristian. Det var skoj, jämna matcher, lyckades vinna en av dem i alla fall. Nu ska jag snart sova, och imorgon bär det av till Osby igen. Det blir personalsamling på morgonen och konfirmander på eftermiddagen, däremellan blir spännande att se vad som händer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar