28 februari 2010

Söndag

Det är söndag eftermiddag, jag har tillbringat tid på att sitta vid datorn, tidigare var Kristian, David och jag ute och gick en promenad. I förmiddags var det gudstjänst, det var bra och trevligt. Solen sken och det var 5 plusgrader när man kom ut.

Praktiken börjar närma sig sitt slut, endast tre dagar kvar nu. Veckan som gått har varit sportlovsvecka här i Skåne och jag har därför tillbringat en del tid med barnaktiviteter, samt att ta det lugnt. På lördag gifter sig bror nr.2 vilket är lite galet men oerhört roligt! Samme och jag ska sjunga så det gäller att man kan sången bra!

På fredag eller torsdag ska BT intervjua mig, angående mitt engagemang i kyrkopolitiken, hoppas det går bra. Ett tillfälle att vittna om Jesus för bygden!

Nu orkar jag inte skriva mer, är lite seg just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar