3 april 2010

Enlighten me

IMG_3952

Tanken med bilden är att ljuset från ovan skiner ner på personen som en symbol för att ta emot ljuset och kunskapen från Gud. Människan står mitt i ett flöde av ljus och det är bara att stå och ta emot.
Påskens budskap står i fokus, att Jesus ska uppfylla mig med sitt ljus och kunskap och ta bort allt mitt gamla bråte som skiljer mig och Pappa Gud åt. (Foto: Samuel Henning)

Sam och jag åkte ner till sjön och fotade lite, sjukt härligt vårkväll! Så god vårlukt och härlig solnedgång. Egentligen åkte vi ned för att se hur det gått för Jonatans planta som han satte under sin svensexa. Den såg inte ut att må så bra. Jaja här kommer lite smakprov från kvällen.

 

IMG_3976  IMG_3929 IMG_3939 IMG_3941 IMG_3943  IMG_3960 IMG_3963 IMG_3965 IMG_3966 IMG_3975

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar