5 april 2010

Påsken och Psykologi

Påsken lider mot sitt slut och man måste vakna upp brutalt till vardagen..Imorgon vankas det muntligt förhör i Psykologi, klockan 8.30. Känns inte bra alls…men hade varit så sjukt gött att klara det. jaja vi får väl se. Sitter egentligen och pluggar i detta nu, men kunde inte koncentrera mig så jag satte mig här och skriver lite istället. Det har varit en god påsk, trots att jag gärna hade spenderat tiden på ett läger. Hela påsklovets höjdpunkt var absolut Påsknattsmässan i Tranemo kyrka på påskaftonskvällen. En härlig gudstjänst, med tid för eftertanke och underbar glädje. Kristus är uppstånden!! Halleluja! :) Tyckte att lovsångsteamet skötte sig utomordentligt, det var en fin blandning på lovsånger och psalmer med en fräsch touch. Sen var det ju inte fel att äta godis och snacka med trevliga människor efteråt heller.

Idag åkte Inna, mamma, Samuel och jag iväg till Gällinge och firade gudstjänst samtidigt som vi hämtade upp Hanna som varit ledare på KFUs påskläger där. Sedan for vi iväg till Varberg och åt middag, spelade spel och åt god efterrätt hos Jonatan och Gabriella. Inna, Hanna och jag satte oss på ett tåg och kom så småningom fram till lärdomsstaden Lund. Som jag tycker alla ska besöka någon gång. Välkommen ner!

Ett hett tips är ju 1 maj då Studentsångarna välkomnar våren på traditionsenligt manér.

2 kommentarer:

  1. Ja han är sannerligen uppstånden! Märkte nyss att du har tillflykt-blogg med länk hit.. trevligt trevligt. :)

    SvaraRadera
  2. Roligt med besök här, väldigt trevligt :)

    SvaraRadera