15 april 2010

Solen strålar!

Foto0084

Rummet badade i solsken när jag öppnade dörren vid femtiden, efter det att jag varit i skolan sedan klockan 13 idag. Det var nämligen öppet hus på skolan, så vi hade lite andra tider än vanligt. I förmiddags spelade jag lite gitarr och kom på en ny låt, sedan tog jag en promenad i det underbara vädret! Det är så fina kvarter häromkring att spatsera i. I skolan hände mycket vettigt egentligen. Vid sju så ska jag till Anders Tvåan Svensson och se Trelleborg – IFK Göteborg. Hoppas blåvitt vinner nu, det behöver de! Robin Söder är tillbaka nu äntligen, hoppas han kan komma i riktigt bra form och utvecklas mycket den här säsongen! Annars så händer det inte så mycket. Njuter av solen, spelar piano, sax och gitarr och läser ungefär. Hoppas på att kunna ta vårens första glass på Glasskulturen i helgen, vore riktigt gött!

Foto0085

 

A moment of bliss:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar