7 mars 2011

Ljusa kvällar och olika faser…

Klockan är halv sex och det är fortfarande ljust, inte bara det, solen är fortfarande uppe. Trots att den snart är nere under hustaken så letar sig några enstaka strålar in i mitt lilla studentrum. Det är otroligt skönt att det är ljusare tider igen och går mot ännu ljusare. Dagen blir längre och orken med.

Provet idag gick bra.

Jag har kommit ur fas. Ja, för någon vecka sedan hade allt kommit igång, jag hade fått träningen under kontroll och det kändes bra, det mesta klaffade. Men nu har jag tappat rytmen igen. Inte hinner man komma in i något innan man blir avbruten. Enligt min planering skulle jag gymmat idag, men ack, det blir nog ej så. Rytmer kan vara väldigt svåra att bevara, i varje fall i början. 

Livet är upp och ned, och olika Fazer. Eller tja, jag föredrar nog Marabou i och för sig.

1 kommentar:

  1. Haha, du är för rolig Danneboy! Lycka till att komma i fas igen!

    SvaraRadera