16 mars 2011

..mycket studerande gör kroppen trött.

 

Pred 12:12

För övrigt, min son, låt varna dig! Det finns ingen ände på det myckna bokskrivandet, och mycket studerande gör kroppen trött.

 

Idag har jag erfarit detta! Satt med min uppsatts från 8.30 och slutade inte förrän klockan var 16.20. Visst hade jag middagspaus och så där men den voro kort. Har varit helt slut sen dess och oförmögen att hitta på något annat, t.ex. öva på saxofonen. Nu har jag ett bra tag inväntat ett gympass som antagligen kommer utebli, verkar det som. Trist, hade behövt lite fysik aktivitet i detta läge. Nu har verkligen ingen ursäkt till att skippa saxofonövningen.. Senare ikväll ska vi dra ett gäng och tittat på ett av spexen, ska bli trevligt. Hoppas det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar