16 februari 2011

dagen fortsätter…

Oj, den här dagen var märklig. Åkte hem från Body Pumpen i Lomma för att duscha hemma. När jag sedan till slut tagit mig till skolan, efter att bussen aldrig dykt upp, får jag informationen att nästa lektion är inställd samt att alla utom en av mina gruppmedlemmar inte är där. Satte mig på bussen hem igen.  Övade lite saxofon, gick och handlade, stekte köttfärs och snackade med min nye granne från Österrike.

Nu har jag suttit här, och har precis läst denna läsvärda artikel eller vad man kallar det, av Marcus Birro. http://www.expressen.se/kronikorer/marcusbirro/1.2331532/marcus-birro-att-alska-ar-svart

Ikväll drar jag som sagt till Broby för att lyssna på Samuels tillika Glimåkras gospelkör, No limits

1 kommentar:

  1. Har precis läst artikeln den var mycket läsvärd och fint skriven!
    Tack!

    SvaraRadera