18 februari 2011

Inga gränser…No limits.

IMG_6440I onsdags satte jag mig kl. 17.00 på tåget till Hässleholm för att senare byta till bussen till Broby. Allt gick som smör och väl framme i Broby träffade jag på en Ulricehamnare. Kul!
Konserteten var, vad ska jag säga fantastisk. Det var riktigt bra. De sjöng med energi, glädje och inlevelse. Kompet var riktigt bra med, och det svängde verkligen. Extra roligt var det när en av keyboardisterna verkligen dansade loss, samtidigt som hela kyrkan var fylld av “shakande” människor, eller ja, i alla fall min rad.

IMG_6444

Avslutningslåten var speciell då det var en av de sista låtarna vi körde när jag gick på Glimåkra. Nämligen Lift him up. Det blev en härlig avslutning på kvällen med denna goa sång.

Efteråt blev det häng och fika i kyrkan och sedan kl.22 satte jag mig åter på bussen och var hemma på Larran kl. 24.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar