14 februari 2011

Livet på norska…

Orkar man skriva egentligen, tveksamt. Det får bli ett kort inlägg. Veckan har dragit igång igen, det är en aning för uppbokad vecka i mitt tycke, så mycket att minst en sak kommer få brinna inne, och i nuläget verkar det vara bönegruppen, vilket jag verkligen inte vill. Jaja.

I helgen hade Hanna sin norska väninna Karine på besök här. Det var veldig koskeligt att träffa på en norrman igen. På Lördagkvällen åt vi Tacos, spelade Absolut Överens och drack kaffe. En mycket trevlig kväll tillsammans med Hanna, Kristina, Kristine, Drisse, Mange och jag. Söndagen tillbringades på gudsjänst i Laurentii, sedan middag på V.E.S.P.A, en italiensk restaurant, tillsammans med “lördagsgänget”-Kristina+Anders.

Nyss kom Mange in och frågade om jag skulle med och basta, känner mig inte så pepp så det blir nog inget med det, men kanske kanske.

Idag har Henning och jag var på gymmet och tränat lite, det var trevligt och gick bra. Gott att komma igång lite med diverse aktiviteter. 

På återseende

P.S. Den 8:e mars är det visst hearing av biskopskandidaterna” och det visas på nätet. D.S

1 kommentar:

  1. Hej!
    DEt blev inte ett kort inlägg!
    Kul att höra(läsa) om din vardag!
    Kram

    SvaraRadera