23 februari 2011

Så vacker utan spackel..eeller?

Foto0441

Dagarna jag tillbringat här i Ulricehamn har hittills bestått av bl.a. en del arbete i garaget, skruvande, spacklande, slipande, och målande. Det är rätt trivsamt faktiskt. Samuel, Jonatan och jag arbetar på, mest Jonatan i och för sig. För idag har jag t.ex. hjälpt en kompis att dumpa hans gamla TV på tippen och sedan införskaffa en ny, monterat upp den samt testat den på hans PS3. Roligt med Fifa11 och NHL 11. Efter intagen middag på Onsdagslunchen i församlingsgården blev det sedan en tur på skidorna på Lassalyckan. Det var dock kämpigt ty jag fick skoskav samt att skidorna inte är anpassade för mig så de är väldigt tröga. Var även ute och åkte lite skidor på golfbanan i förrgår, det var goare, även om spåren upp på Lassalyckan var trevliga och bra. Det har ju varit fantastiskt väder de senaste dagarna så det har varit perfekt, känns nästan som man är i fjällen, speciellt om man nyligen kommer från kala Lund.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar