20 februari 2011

Sportlov!

Nu blir det sportlov! Imorgon bitti åker jag hem till ett snöklätt Ulricehamn. Det ska bli härligt.

Sitter och drömmer mig bort till Transtrand. Har fått en galen idé om att åka upp och skriva lite på min uppsats där, samtidigt som man får tid till att åka skidor, basta, söka Gud samt kanske umgås med en vän som jobbar där. .

Nu vill jag bjuda på en skön lovsång samt ett bibelord.

Då vi alltså har förklarats rättfärdiga av tro, har vi frid med Gud genom vår Herre Jesus Kristus. 2 Genom honom har vi också tillträde till den nåd som vi nu står i, och vi jublar i hoppet om Guds härlighet. 3 Men inte bara det, vi jublar också mitt i våra lidanden, eftersom vi vet att lidandet ger tålamod, 4 tålamodet fasthet och fastheten hopp. 5 Och det hoppet bedrar oss inte, ty Guds kärlek är utgjuten i våra hjärtan genom den helige Ande, som han har gett oss. 6 Medan vi ännu var svaga dog Kristus i ogudaktigas ställe, när tiden var inne

Rom 5:1-6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar