1 februari 2011

februari

Då var det en ny månad, februari har tagit vid. Idag har jag bara varit inne i Malmö på en föreläsning om nåt trist “online-projekt”, så jag drog hem igen efter fikapausen som var mitt i. Annars har jag lagat skrivbordslådorna, så att de inte läcker ur pennor och dyl. Gott att få det gjort. Hade behövt öva på saxen med, men det blev aldrig av..illa. Har varit på Credo för första gången den här terminen också, det handlade om helighet. Nu ska jag försöka lägga mig i tid för en gång skull.

God natt

2 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en trevlig kväll i den annars så bistra vintern. Önskar dig en fortsatt god vinter du gamle vän Daniel!

    Jag hoppas du mår väl annars och att du trivs med tillvaron. Utifrån din blogg verkar du ha en mycket god tillvaro med vänner och goda intressen!
    För egen del mår jag också bra, kämpar på med jobb och vissa strökurser på universitetet.
    Vad sägs om att ta en fika någon gång framöver? Hör gärna av dig! Finns på samma nummer som innnan!

    SvaraRadera
  2. Tjenare! Jodå jag trivs fint, gott att du också har det bra! Du får ursäkta mig, men jag vet nog inte vem det är som skriver, du glömde visst att underteckna :)
    Fika är ju aldrig fel :)

    Finns på perolofdanielhenning [at] gmail.com

    SvaraRadera